KL - Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Roan en Berdien - WaarBenJij.nu KL - Cameron Highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van Roan en Berdien - WaarBenJij.nu

KL - Cameron Highlands

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Roan en Berdien

21 Februari 2013 | Maleisië, Cameron Highlands

We hebben het drukke Kuala Lumpur en onze Filipijnse vrienden achter ons gelaten en zijn vanochtend vroeg met de bus vertrokken naar Tanah Rata.
Gisteravond hebben we nog even gebowlt in KL in een bowling hal met 48 banen, erg leuk! Geen toerist te bekennen!

De busrit (4 uur) naar Tanah Rata verliep soepel, hoewel het laatste stuk best spannend was. We zitten op ongeveer 1400 meter hoogte en moesten een flinke klim maken, haarspeld bochten en voor je gevoel is de bus chauffeur roekeloos maar ging allemaal goed.

Het dorpje is niet groot en konden zo goed het hotel vinden, alleen de 17 jarige zoon van de eigenaar was aanwezig. Joshua, hij spreekt niet erg goed engels en is een beetje simpel. In Nederland zou hij met het busje naar school gaan zeg maar. We kregen van hem een kamer toegewezen, zag er prima uit! We vertrokken naar het dorpje en ineens horen we ROAN! ROAN! Joshua kwam als een gek de heuvel afgerend om te vertellen dat hij de verkeerde kamer had gegeven. We liepen terug naar de kamer en zo kwam z'n moeder: Jay zwaaiend aangereden, wat een super lief mens!!!! Even een praatje met haar gemaakt..
Ze had niet verwacht dat we blank waren. Ze legde uit dat de naam 'Kanninga' heel erg klink naar een naam uit India. Grappig, in Kenia hoorden we dat het Afrikaans klinkt. We hebben nu een extra mooie kamer :) cool!

Het is hier heerlijk rustig, het zonnetje schijnt en is hier een stuk aangenamer dan in Kuala Lumpur. We voelen ons erg welkom hier en kunnen niet wachten om een aantal tours te gaan maken!

• 21 Februari 2013 - 22:40

Pony:

hahahahaha nice shoes!!!! ziet er tof uit, meer fotos zijn welkom hoor:D:D:D:D
    Dikke pakkerd!!!!!!