Eindelijk! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Roan en Berdien - WaarBenJij.nu Eindelijk! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Roan en Berdien - WaarBenJij.nu

Eindelijk!

Door: Berdien

Blijf op de hoogte en volg Roan en Berdien

18 Februari 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Daar is 'ie dan...het eerste bericht vanuit Kuala Lumpur!
De vliegreis duurde lang, dat wisten we, maar dat het zolang zou duren om ons hotel te vinden..uhm, daar hadden we niet echt bij stil gestaan.
Nadat we geland waren op KL International airport hebben we eerst buiten gestaan, op zoek naar frisse lucht! Werkelijk, het voelt alsof iemand constant met je mee loopt en met een föhn in je gezicht blaast. Geen frisse lucht, wat we kregen was keiharde regen en onweer..voor Roan bepaald geen straf en hij had prima op de luchthaven kunnen blijven en kijken naar het weer.
Met het treintje zijn we naar het centrum gegaan, was allemaal duidelijk aangegeven! Maar eenmaal hier, niemand wist iets van ons hotel af. Go right, Go left. No, you have to go that way... nou, welke way we ook namen, geen hotel. Moe, hoofdpijn, stress, beetje op elkaar foeteren..ach, dat hoort toch bij de vakantie? Samen naar de camping en een tent in elkaar zetten is ook niet bepaald gezellig. Na een uur zoeken, met onze shirts zeiknat van het zweet, hadden we de hoop opgegeven. Lang leve internet, even 'n cola gedronken bij een bar met gratis wifi en wat bleek? het was hemelsbreed maar 200 meter van die plek vandaan!
Inchecken en tijd om te douchen, eten en zo heerlijk slapen.

• 18 Februari 2013 - 13:38

Tjerk En Tjitske:

Leuk verslag! Hebben jullie alvast sightseeing KL gehad;-)
    Lekker koese!

X Tjerk en Tjitske

• 18 Februari 2013 - 15:32

Yvonne:

hahah nou goed begin van de vakantie;-) fijn dat jullie er zijn iig!
    Kuss!

• 18 Februari 2013 - 20:45

Jorn:

Gezellig begin zeg maar... Maar ja jullie zijn er, fijne vakantie!!