Zwetende miljonairs.. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Roan en Berdien - WaarBenJij.nu Zwetende miljonairs.. - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Roan en Berdien - WaarBenJij.nu

Zwetende miljonairs..

Door: Roan en Berdien

Blijf op de hoogte en volg Roan en Berdien

06 Juni 2014 | Vietnam, Hoi An

Na 2 prima vluchten zijn we eindelijk geland in Vietnam!
Onze reis begint in Ho Chi Minh city, en onze kennismaking is behoorlijk warm en chaotisch. Hup, op naar onze guesthouse… moe dat we zijn maken we een stomme prijsafspraak met de taxi chauffeur, blijkt dat we 15 dollar minder hadden kunnen betalen voor de taxi, ach zulke dingen horen erbij en eigenlijk zitten we er niet mee.

We komen ‘s avonds aan en de stad lijkt super chaotisch, niets is minder waar: bij daglicht is het even erg. Overal maar ook echt overal motoren en scooters, bedenk maar eens hoeveel scooters er naast elkaar op de weg kunnen in NL en doe dat maar x 4, goed uitkijken als we de weg over steken want het is echt bizar. Gelukkig is onze guesthouse echt super en voelen we ons daar prima veilig.

Vandaag zijn we doorgevlogen naar Da Nang, en per taxi naar Hoi An gegaan. We komen later nog wel terug in Ho Chi Minh dus hebben dan wel tijd om betere indrukken te krijgen. Voor nu geven we de warmte en de moeheid de schuld.

Hoi An is een eigenlijk een klein dorp, minder scooters en een leuk overzichtelijk centrum waar we lekker doorheen kunnen fietsen. Wat we hier doen en gaan beleven zullen jullie nog wel lezen, in ieder geval kunnen we blij vermelden dat we miljonair zijn na een bezoek bij een pinapparaat en dat de mensen vriendelijk zijn! Voor de rest is het hier… warm, warm, warm en nog eens warm.

• 07 Juni 2014 - 08:51

Yvo:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn! Nu even bijkomen en hopelijk ondanks de hitte wel kunnen genieten!
    x

• 07 Juni 2014 - 13:10

Tjerk, Tjitske En Maureen:

Leuk! Nu lekker ontspannen en wennen aan die 'wereld'.
    Ik zal ons bankrekeningnummer wel even appen, daar is een donatie altijd welkom op;-)
    Have fun! We volgen jullie! (digitaal natuurlijk;-))